Hello Kedves Olvasó!

Helló, Üdv, szia, hi

Üdvözöllek Kedves Olvasó, tarts velem egy olyan világba, ahol minden arról szól, hogy milyen finomakat lehet sütni, milyen gyorsan, egyszerűen, vagy éppen milyen olcsón jön ki a hétvégi sütemény. 

Az egész úgy kezdődött, hogy én imádom a házi süteményeket...gyerekkoromban cukrász-süteményeken nőttem fel, és alig vártam, hogy olyan vendégségbe menjünk, ahol a háziasszony finom házi süteményeket tud sütni. Ez a házi süti szeretetem megmaradt továbbra is. 

Aztán mikor kiköltöztünk Németországba, ott végképp nem jutottam hozzá az én megszokott, magyar finomságaimhoz, így hát elkezdtem én jó magam sütögetni, próbálkozni, gyakorolni. Na, persze volt jó néhány kudarcélményem, voltak olyan sütik amik egy az egyben a kukában végezték :) De ennek már jó pár éve, és persze, hogy a gyakorlat teszi a mestert, mert végre tudok élesztőt futtatni, stb :)

Vágyam, hogy mire az én gyerekeim is abba a korba kerülnek, hogy vágyjanak a hazai süti ízére, én mindig ott legyek nekik, és mindig csuda jó finomságokkal várjam haza őket. 

Ha tetszik valamelyik sütim, és szívesen ennél te is belőle, szólj! szívesen sütök másoknak is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése