PAULA süti - avagy a tipikus bögrés kevert sütemény :)

Gyerekeim miatt neveztem el Paulának ezt a sütit, mert most nagyon menő náluk a Paula nevezetű puding, amiben a csoki és vanília rész felváltva, foltokban van behelyezve, és ettől persze, hogy sokkal jobban tetszik a gyerekeimnek, mintha csak sima csoki v. vanília puding lenne. :)

Nem is bonyolítottam túl én sem ezt a süteményt, fogtam, és összekevertem a hozzávalókat, és kb 25 percre betettem a sütőbe. Neked sem kell semmi extrára számítanod, kezdő sütögetők is nyugodtan belevághatnak, mert tuti finom lesz és tuti enni fogják a kölykök. Na, meg a szomszédok, jah, meg a barátok, meg persze a játszótéri pajtások is... :) én már csak tudom.......... :DDD

Én amúgy az eredeti recepten kicsit változtattam, mert sokallottam a hozzáadott cukrot, így én azt csökkentettem...így is finom, felesleges a túl sok cukor benne. 

Hozzávalók: 

  • 1 bögre cukor, 
  • 3 egész tojás, 
  • 1 cs. vaníliás cukor, 
  • 1 bögre olaj, 
  • 1 bögre tej, 
  • 3 bögre liszt, 
  • 1 cs. sütőpor, 
  • 1 ek kakaópor
  • lekvár
Elkészítése: 
  • Először is keverd össze a cukrot, vaníliás cukrot és a tojásokat. Kicsit habosítsd fel azokat. 
  • Ezután jöhet az olaj is bele, ezt is keverd jól össze, hogy egynemű legyen a masszád állaga. 
  • Következőként a tejet add hozzá, ezzel is keverd símává. 
  • Majd jöhet a liszt + sütőpor egyvelege, fokozatosan hozzáadva, és símává keverve. 
  • A felét tedd bele a tepsibe (közepes méretű magas falú tepsi, sütőpapírral kibélelve)
  • Másik felébe keverd bele az 1 ek. kakaóport, és ezt is öntsd bele a tepsibe...
  • kis villával, vagy vmivel kicsit "márványosítsd" el a sütid tetejét, 
  • Lekvárt, gyümölcsöt, diót, mogyorót, aszalt gyümölcsöt, vagy bármit, amit megesznek a skacok csepegtess néhány foltban a sütid tetejére...
  • Előmelegített sütőben, kb 180 fokon, kb 25 percig sütöttem,
  • Azonnal szeletelhető és tálalható, porcukorral díszíthető :)
Jó étvágyat kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése