Riki-féle nyári limonádé - cukor nélkül

Egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy ilyen melegben nekiálljak sütkérezni a konyhában.

Annál is inkább, hogy mióta munkába álltam, egyre kevesebb időm van sütni. Viszont...
hogy a finomabbnál finomabb receptek ne maradjanak el, elhoztam nektek a saját magam által kitalált, és a legédesebb limonádét, amit csak lehet készíteni cukor vagy egyéb édesítő nélkül.

A recept eddig sem volt titkos, de még nem írtam le soha senkinek. De gondoltam most megosztom veletek, mert bárki jár nálunk, bárkit kínálok meg az isteni limonádénkkal, mindenki elkéri a receptjét. Pedig azt gondolnánk, hogy egy limonádén nincs mit trükközni, pedig dehogynem lehet azon turbózni rendesen....és nem mellékesen egy csepp cukrot sem teszek bele, sem édesítőt...így még igazából diétás nyári frissítőnek is mondhatnám :)




Hozzávalók, amint a képen is látod:

- citrom,
- narancs,
- lime,
- bodza ízű ásványvíz.




A lényeg a narancson van és a bodza ízű ásványvízen. Ezt az ásványvizet csak a LIDL-ben lehet kapni, bár láttam már hasonlót a Penny-ben és a Spar-ban is - de teszteltük, kóstoltuk azokat is, és visszatértünk a "lidlishez". Nem mellékesen csak 79.- Ft / másfél literes....szóval 1 zsugorral mindig van nálunk itthon!

A másik lényeg azon van, hogy narancsot is teszek a limonádéba, sőt! nem csak narancs darabokat rakok bele, hanem egy (vagy kettő) narancs levét bele is facsarom a limonádéba, ettől lesz édeskés íze! Hozzáteszem, a nyári időszakban szinte csak a Lidl-ben kapni narancsot és lime-ot, szóval igazából az összes limo-hozzávalókat ott szoktam megvásárolni. (milyen jó kis reklám ez most nekik) :))))

A lime, citrom és narancs darabkák arányát te döntöd el, attól függően, hogy ti melyiknek az ízét szeretitek jobban.
Én ebben a kancsóban szoktam tálalni, amit a képen láttok. Amint elkezd belőle fogyni a limonádé, egyből öntöm hozzá újra a vizet és újra facsarok hozzá egy fél-egész narancsot, hogy folyamatosan olyan finom íze legyen, mint az első töltésnek :)
Nem lehet megunni! Gyerekek felnőttek imádják!
Lécci próbáljátok ki, és mondjátok el, hogy mit szólt hozzá a család!

Bízom benne, hogy mindenki imádni fogja!

ps: nagymókusok még mentalevelet is rakhatnak bele, de nálunk nem szeretik a gyerekek.

ps2: másnapra sajnos a gyümölcsök héja miatt már megkeseredik a limonádé, szóval nem érdemes tartalékolni vele. Másnap vágjatok fel új gyümölcsöket és kezdjétek újra a készítését :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése