Házi mini lekváros buktácskák :)

Azért hívom mini buktácskáknak őket, mert a régen, jól megszokott, bolti buktákhoz képest tényleg mininek számítanak, viszont vendégváró süteménynek a legkiválóbb sütemény, mind ha gyerekzsúrt rendezünk, mind a felnőtteknek éppen kézre áll, a már 8 fogú 1 évesünk is nagyon jóízűen el tudja nyammogni úgy, hogy elfér a kezében, és közben még az ínye sem fáj :) 
Szóval minden korosztálynak és minden alkalomra szívesen ajánlom ezt a buktát.

Amitől lekváros, az pedig, hogy ma éppen lekvárral töltöttem meg, de ez már tényleg csak a család és a háziasszony fantáziájára van bízva, hogy mivel töltjük meg, lehet akár fahéjjal, kakaóval, akár nutellával is, a szilvalekvárosról nem is beszélve, de ha sósabbra vágyunk, akkor tehetünk bele akár virslit vagy bacont, esetleg sajtot, és megszórhatjuk a tetejét apró magvakkal, a siker tuti így sem fog elmaradni, mindenki imádni fogja. 

Hétvégén Cseh Erzsikénél jártam, aki megmutatta nekem hogyan is kell rétest készíteni (majd később jövök a beszámolóval), és közben emlegettük a finom buktáját. Közben a fórumos barátaim is felraktak egy kiváló receptet egy házi vajas kifliről, nos, én ezt a két receptet ötvöztem, és lett belőle az én kis mini lekváros buktácskám. 
A recept nem bonyolult, egy kis időt és türelmet igényel, na meg némi odafigyelést, de ma kivételesen jöttem egy részletes, fényképes recepttel is, kezdve ott, hogy hogyan kell élesztőt futtatni....stb.

Most íme a végeredmény, és a következő bejegyzésben jövök a részletes fényképes recepttel!!! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése